Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210-8834329
Χωρίς κατηγορία

της Μιράντας Βατικιώτη

 

Μια συνηθισμένη μέρα, ο Πέτρος βρίσκει στα σκουπίδια ένα ωραίο ρολόι. Το ρολόι από την αρχή τον εντυπωσιάζει και αρχίζει να το περιεργάζεται. Έτσι ανακαλύπτει πως είναι ένα μαγικό ρολόι, που τον μεταφέρει ταξίδι… στον Χρόνο.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο πρόλογό του ο συγγραφέας Βασίλης Βασιλικός, είναι ένα αφήγημα «που καλεί τους ανθρώπους να ταξιδέψουν στο χρόνο, σε όποια γωνιά της γης ή του σύμπαντος κόσμου θελήσουν».

 

Πρόλογος

Ένα ωραίο αφήγημα για μικρούς και μεγάλους που καλεί τους ανθρώπους να ταξιδέψουν στο χρόνο, σε όποια γωνιά της γης ή του σύμπαντος κόσμου θελήσουν.
Απλά γραμμένο, χωρίς περιττά επίθετα, ευθύβολο, διαβάζεται σε 10 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα ( για να μιμηθούμε τη συγγραφέα του) και σε ξε-αγχώνει.
Αν σήμερα υποφέρουμε απο το στρές είναι γιατί ζούμε κάτω απο το άγχος των ρολογιών. Άργησα. Καθυστέρησα. Θα χάσω το ραντεβού μου. Πάλι πορεία στο κέντρο; Άλλαξε η ώρα. Χειμερινό ηλιοστάσιο. Δεν το ήξερες, μα που ζείς; Άρχισε κιόλας το έργο; Σε περίμενα στiς 5,00. Μα είχαμε πεί 6,00. Κύριε, η ώρα πέρασε, κλείνουμε. Σήμερα, σας παρακαλώ, ήρθα επιτούτου απο την επαρχία. Δέν γίνεται. Κλείσανε οι ταμειακές μηχανές.
Όλα αυτά καταργούνται για 10 λεπτα και 5` δευτερόλεπτα, διαβάζοντας το υπέροχα λιτό και καλογραμμένο πρώτο πεζό της Μιράντας Βατικιώτη.

11-12-2006
Βασίλης Βασιλικός

Λεπτομέρειες έκδοσης

Συγγραφέας: Μιράντα Βατικιώτη
Αριθμός Σελίδων: 64
Διαστάσεις: 11,5×16
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006
Σειρά: Μικρή σειρά
ISBN: 978-960-89446-1-9

 

Κριτικές

 

«Τιτλοφορείται παραμύθι και είναι σίγουρα μια ευφάνταστη ιστορία, ίσως όμως να απασχολεί περισσότερο τα μεγάλα παιδιά (μέχρι 99 ετών) και λιγότερο τα μικρά.»

Περιοδικό ΔΙΑΒΑΖΩ –24/06/2007

 

«Ένα μικρό παραμύθι για τον χρόνο. Όχι από αυτά που απευθύνονται μόνο σε παιδιά αλλά και από αυτά –τα λιγότερο σίγουρα- που απευθύνονται στους μεγάλους… Είναι το πρώτο λογοτεχνικό κείμενο μιας πολύ νεαρής κοπέλας με σπουδές θεατρολογίας, μιμικής και κλασικού χορού, που λειτούργησαν ως πηγές ευαισθησιών, ευδιάκριτες στο κείμενό της.»

Εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ – 28/1/2007

Tags: